Celem tego wpisu jest pomoc w lepszym zrozumieniu i poznaniu siebie, ponieważ przyciągasz ten sam rodzaj ludzi i klientów, jaki jest twój typ osobowości. Chodzi o to, żeby popracować nad słabymi stronami i przyciągać samych ASów, a nie „wsysaczy energii”.
Aby lepiej zrozumieć swój typ osobowości, musisz wykonać prosty, darmowy test psychologiczny — test osobowości zwany „16-osobowości”. Jest bardzo prawdopodobne, że już go wykonałeś, ale jeśli nie, to zdecydowanie powinieneś go wykonać, aby pomóc sobie w rozwoju siebie i swojego życia lub biznesu.
Wypełnienie tego testu zajmuje około 15 minut i pozwala na głębsze zrozumienie siebie i ludzi wokół Ciebie, a także tego, jak postrzegają Cię inni; w końcu mówi się, że jak nas widzą, tak nas piszą.
Dlatego wejdź na stronę www.16personalities.com/pl; egzamin ten jest dostępny w języku polskim i powinien być wypełniony jak najbardziej poprawnie. Wybierz, czy się zgadzasz, czy nie; unikaj opcji pośrednich. Na zakończenie poznasz swój typ osobowości, a także możesz dowiedzieć się czegoś o różnych typach osobowości, aby lepiej zrozumieć innych ludzi.
Ja otrzymałem taki wynik (to jeszcze nie koniec):

Teraz tak najważniejszym wyznacznikiem będą te literki pod nazwą osobowości. Dlatego, abyś mógł lepiej odczytać ten test osobowości, to zobacz, co one oznaczają:
- E — ekstrawertyczny, głośny, towarzyski
- I — introwertyczny, cichy, ostrożny
- N — kierujący się intuicją, kreatywny, wizjonerski
- S — analityczny, dokładny, konkretny
- F — empatyczny, emocjonalny, wrażliwy
- T — myślący logicznie i racjonalnie
- P — spontaniczny, elastyczny, niezdecydowany
- J — planujący, doprowadzający sprawy do końca
Przeprowadzenie tego testu pozwoliło mi zobaczyć, dlaczego ja sam, czy niektóre osoby mają trudności z wykonywaniem takich zadań, jak telefonowanie do klientów czy poznawanie nowych ludzi. Pozwoli to wskazać, jakie dalsze wysiłki należy podjąć, aby wzmocnić te słabsze obszary. Życzę powodzenia!
– Oskar Litwin.